FAQ | FlexOffiZ.nl

FAQ

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over FlexOffiZ door huurders. Heb je nog een andere vraag? Bel ons dan gerust! Of gebruik gewoon het formulier onderaan deze pagina. Klik op de vraag voor het antwoord. De antwoorden kunnen direct gedeeld worden!

Over FlexOffiZ zelf:

Wie is FlexOffiZ?

In 2012 is FlexOffiZ ontstaan vanuit Annexum BV om te kunnen voorzien in de groeiende behoefte om op een flexibele manier kantoorruimte te kunnen huren en doeltreffende oplossingen te kunnen aanbieden voor het leegstand probleem in Nederland.

Wij zijn succesvol geworden in het aanbieden en beheren van kantoorruimte mede dankzij de reeds opgedane kennis en het grote netwerk van Annexum anderzijds door continu de behoefte vanuit de markt te blijven volgen en hierop te anticiperen.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Wat kunnen jullie voor mij betekenen?

Samen met jou kijken wij naar jouw behoefte qua kantoorruimte. Het draait om het bij elkaar brengen van jouw wensen en ambities en een geschikte locatie met flexibiliteit in huurtermijn. Wil je een eigen hoofdkantoor of een plek om onderweg te kunnen werken en ontmoeten? Door onze landelijke dekking met nu al 18 FlexOffiZ-vestigingen in Nederland is er altijd wel een FlexOffiZ-vestiging bij jou in de buurt.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Wat onderscheidt FlexOffiZ van de concurrenten?

Bij FlexOffiZ krijg je je eigen kantoor tegen één all-in prijs, dus geen verrassingen achteraf en met zeer flexibele huurovereenkomsten van één maand en je kan per werkplek huren.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Bieden jullie ook hulp bij het vinden van een geschikte werkplek?

Wij bieden oplossingen voor huisvestingsvraagstukken op maat.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Hoeveel locaties hebben jullie beschikbaar?

Wij hebben een landelijke dekking met 14 FlexOffiZ-vestigingen.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Waar vind ik het aanbod?

Op deze pagina vind u ons aanbod:  http://FlexOffiZ.nl/kantoorruimte-huren

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Voor wie is het handig?

Is het voor mij als starter handig?

Ja, je weet precies wat de kosten zijn voor je huisvestiging en je bepaald zelf de kosten wanneer je groeit.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Is het voor mij als MKB-er handig?

Ja, vooral de mogelijkheden om te groeien en te krimpen al naar gelang de behoefte van het moment is heel erg handig voor MKB-ers..

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Is het voor mij als ZZP-er handig?

Ja, want je huurt een professioneel kantoor met eigen identiteit

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Is het voor mij als grote organisatie handig?

Ja, vooral de mogelijkheden om te groeien en te krimpen al naar gelang de behoefte van het moment is heel erg handig voor grotere organisaties.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Met betrekking tot het kantoor:

Zijn de kantoorruimtes ingericht?

De kantoorruimtes zijn ingericht met een bureau, bureaustoel en kast.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Zijn er ook computers beschikbaar?

Nee, FlexOffiZ voorziet niet in techniek.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Is het ook mogelijk om de kantoorruimte zelf in te richten?

Ja. Wanneer men die wens heeft haalt FlexOffiZ het meubilair eruit.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Met betrekking tot het huren:

Hoe lang zou het duren voor mij om een kantoorruimte te kunnen huren?

Je kunt binnen één week al een eigen ruimte hebben.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Kan ik maandelijks opzeggen?

De huurovereenkomsten zijn voor onbepaalde tijd, met een wederkerig opzegtermijn van ten minste één maand.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Is het mogelijk dat ik op verschillende locaties tegelijk kan huren?

Ja, je kan bij FlexOffiZ op meerdere locaties huren waardoor jouw bedrijf een aanwezigheid heeft door het hele land.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Als ik meerdere kantoorruimtes zou huren, moet ik dan ook verschillende contracten aangaan of valt dit onder één contract?

In het geval de verschillende kantoorruimtes zich binnen één vestiging bevinden is het mogelijk één huurovereenkomst te hebben. Bij verschillende vestigingen zijn er verschillende huurovereenkomsten nodig.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Kan ik de ruimte ook bezichtigen?

Als je hier het formulier invullen en dan hoor je snel van ons: http://FlexOffiZ.nl/vraag-een-bezichtiging-aan/

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

De prijs die ik op de site zie, is dat netto of bruto?

De huurprijs is exclusief BTW, maar inclusief Wi-Fi, schoonmaakkosten, bureau, bureaustoel en archiefkast.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Moet ik ook borg betalen?

FlexOffiZ vraagt borg ter grootte van één maand huur, inclusief btw.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Wat zijn de kosten buiten de maandelijkse huurkosten?

Buiten de normel kosten betaald u mee aan Btw en eventueel de kosten voor een parkeerplaats

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Kan ik ook per week betalen?

Nee, FlexOffiZ verhuurt kantoorruimte alleen op maand basis.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Bij wie kan ik terecht als ik problemen heb binnen het pand? ( lekkage, wifi enz. )

FlexOffiZ heeft hiervoor een Servicedesk

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Wat heb ik nodig om te kunnen huren via FlexOffiZ?

Om te kunnen huren bij FlexOffiZ he je een uittreksel Kamer van Koophandel, kopie ID en BTW-nummer nodig.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Krijg ik een vast contactpersoon?

Nee, je kan geholpen worden door al onze medewerkers.

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin