Nieuws | Pagina 2 van 12 | FlexOffiZ.nl
, , Geplaatst op

FlexOffiZ breidt uit met een nieuwe vestiging in Veldhoven!

Kantoorruimte Veldhoven

Een prachtige uitbreiding van het aanbod in de regio Eindhoven

Op 21 september 2017 zullen de deuren worden geopend van De Run 1141 in Veldhoven. FlexOffiZ verhuurt hier kantoorruimte op flexibele huurbasis aan de startende ondernemer en de grote bedrijven. Het fijne aan dit pand is dat het direct aan de A2 ligt en het bedrijventerrein “De Run” is een van de grotere bedrijventerreinen in de regio. Ook met het openbaar vervoer is deze locatie goed bereikbaar.

Prachtige en goed bereikbare werkomgeving

Het is een mooi pand omgeven door veel groen en onlangs is er een mooie boulevard aangelegd. De kantoorruimtes zijn goed geïsoleerd en voorzien van topkoeling. Op de eerste etage is een pantry voorzien van vaatwasser, koelkast, waterkoker en koffiemachine. Ook is er een vergaderruimte waar de FlexOffiZ huurder gratis gebruik van mag maken. Het pand is 24/7 toegankelijk. Er is voldoende parkeergelegenheid op een parkeerterrein naast het pand.

Flexibele huurtermijn al vanaf € 250,- per maand

Wij bieden kantoorruimte aan vanaf € 250,00 per maand excl. BTW.

Daarnaast werken we met een staffel. Hoe meer werkplekken je huurt hoe goedkoper de prijs per werkplek wordt.

  • 1-2   werkplekken €250,- per werkplek per maand
  • 3-4   werkplekken €225,- per werkplek per maand
  • 5-7   werkplekken €200,- per werkplek per maand
  • 8-15  werkplekken €185,- per werkplek per maand

De prijs per werkplek is inclusief:

  • Gebruik van Wifi
  • Gebruik van vergaderruimte
  • 24/7 toegankelijk
  • Per werkplek 1 bureau en 1 bureaustoel en 1 archiefkast (voor 2 werkplekken zetten wij 1 archiefkast in de ruimte)
  • Schoonmaak van uw kantoor 1x per week
  • Algemene schoonmaak (toiletten en pantry)
  • Gebruik van pantry voorzien van vaatwasser, koelkast, waterkoker en Nespresso koffiemachine (uiteraard mag u ook uw eigen faciliteiten op uw eigen kantoor zetten)
Kantoorruimte Veldhoven
Kantoorruimte Veldhoven
Kantoorruimte Veldhoven

Brasserie Bij Puur

Naast het pand zit brasserie Bij Puur gevestigd. Hier kan je heerlijk lunchen of afspreken met zakelijke relaties onder het genot van een kopje koffie. Ook doen zij veel met vrijdagmiddag borrels en is het mogelijk om daar leuke evenementen te organiseren.

Kantoorruimte Veldhoven Brasserie
Kantoorruimte Veldhoven Brasserie
Kantoorruimte Veldhoven Brasserie

Meer vestigingen volgen…

FlexOffiZ is nog lang niet klaar met het openen van nieuwe vestigingen en heeft er nog meer in de pijplijn zitten. Ons verdere aanbod vindt je op : http://flexoffiz.nl/kantoorruimte-huren/.

Volg ons op Facebook, Twitter en LinkedIn voor alle updates of bel ons gerust op 020 572 0135.

Eveline van Daal
Eveline is de Manager van FlexOffiZ. Zij zorgt voor alles! Vooral dat jij als ondernemer, fijn kan ondernemen! Ook als je eigenaar bent van een pand en je wenst daar graag meer omzet uit te halen, kan Eveline je helpen. Ben je benieuwd wat zij in jouw specifieke situatie kan betekenen? Neem dan gerust contact op met haar via 06-28249872, 020-5720152 of eveline.vandaal@flexoffiz.nl

Eveline van Daal rond

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin
, , , , Geplaatst op

De jacht op flexibele werkplekken

FlexOffiZ Amsterdam Zuidoost

Foto betreft een kantoor van FlexOffiZ in Amsterdam Zuidoost.

De jacht op flexibele werkplekken

Het aanbod kan de vraag niet meer bijbenen

In Amsterdam is ten gevolge van de aantrekkende economie een jacht ontstaan op flexibele werkplekken. Dat signaleert FlexOffiZ, aanbieder van compleet ingerichte flexibele kantoorruimte waarbij huurders per maand hun contract kunnen opzeggen. Nick de Haan van FlexOffiZ vertelt het Vastgoed Journaal: ‘’Het aanbod kan de vraag niet meer bijbenen.’’

FlexOffiZ nu op 27 locaties

FlexOffiZ startte in 2012 met zes vestigingen. In vier jaar tijd is het gebruik van de flexplekken flink gestegen, naar 27 locaties nu. Zeven daarvan bevinden zich in Amsterdam, de rest in de andere grote steden in Nederland. Het bedrijf is vijf jaar geleden opgezet door Annexum, specialist in vastgoedbeleggingen met een fondsvermogen van € 800 miljoen.

Ook buiten de Randstad

Voor 2017 is een groei naar 75 locaties voorzien. De Haan vertelt dat er daarom actief naar vastgoed wordt gezocht in alle grote steden van het land. ”Dus ook buiten de Randstad: Maastricht, Groningen, Zwolle, noem maar op. Het is zeker niet alleen Amsterdam waar de vraag zo groot is. We merken het overal, maar in Amsterdam het meest. We hopen daar van 7 naar 14 vestigingen te gaan, maar om daar nog geschikte panden vinden valt niet mee.”

Nieuwe bedrijven

Behalve zzp’ers willen volgens De Haan ook steeds meer mkb-bedrijven niet meer vastzitten aan langlopende huurcontracten. ‘’In het begin waren het vooral start-ups die ruimte huurden, maar nu signaleren we een trend waarbij ook corporate accounts ervoor kiezen om flexibel te huren. Bijvoorbeeld voor tijdelijke projecten.’’ Daarnaast zijn het zeker niet alleen bedrijven met een klein aantal werknemers die de stap maken. ‘’Onze grootste klant heeft 155 werknemers. Deze bevindt zich in Groningen.‘’

Transformatie

Het is niet alleen de vraagzijde waardoor er een tekort aan flexibele werkplekken ontstaat. De kantorenmarkt in Amsterdam is zo goed als hersteld, terwijl er gedurende de crisis veel kantoorgebouwen zijn getransformeerd tot woningen of hotels. Daardoor zijn er veel vierkante meters aan de markt onttrokken. Gevolg is onder meer dat de gemeente Amsterdam inmiddels in enkele delen van de stad alweer nieuwbouw van kantoorcomplexen toestaat om het aanbod te vergroten. “Hoewel de gemeente Amsterdam hier en daar initiatieven ontplooit om de bouw van nieuwe kantoren te stimuleren, komen er te laat te weinig nieuwe meters bij om aan de groeiende vraag te voldoen. Dit drijft de prijzen van de bestaande meters verder op,’’ aldus Huib Boissevain, directeur van Annexum.

‘Met name Amsterdam-Zuidoost onder druk’

Boissevain constateert dat met name het kantorenbestand in Amsterdam-Zuidoost onder druk staat door de transformatie van kantoor- naar woonbestemming. Een woning brengt in Amsterdam nu meer geld op dan een kantoor, namelijk zo’n €5.000 tot €10.000 euro per vierkante meter. Toch lijkt ook dat te veranderen, zo merkt Boissevain. “Hoewel de kantorenmarkt nog niet oververhit is, dreigt het wel die kant op te gaan. De bovenkant van de kantorenmarkt zit nu al op huurprijzen van €400 per m2. Bij een prijs van 10 tot 15 keer de huur komt dat neer op €4000 tot €6000 euro per m2. Dat zijn prijzen vergelijkbaar met de onderkant van de woningmarkt.”

Huurders eisen flexibiliteit

‘’De dreigende oververhitting vergt een gespecialiseerde aanpak van de aanbieders van werkplekken en kantoren,’’ meent Boissevain. “Veel van die aanbieders weten zich maar weinig raad met de hedendaagse wensen van de markt. Je ziet dat veel eigenaren van kantoorpanden toch weer kiezen voor het traditionele product en bijvoorbeeld een vijfjarig huurcontract aanbieden, omdat ze dat nu eenmaal makkelijker vinden en zekerheid biedt. En dat terwijl de beweging van de markt toch echt om flexibele huren vraagt, die per maand opzegbaar zijn. Zo willen niet alleen starters en zzp’ers soepele contracten, maar vragen ook grotere organisaties steeds vaker om flexibiliteit, omdat zij afhankelijk van het seizoen of de omzet willen krimpen of groeien.”

Huurperiode gemiddeld 3,8 jaar

Dat flexibel huren per definitie gepaard gaat met korte huurperioden is niet het geval volgens De Haan. ‘’Ons gewogen gemiddelde komt neer op 3,8 jaar. Dat zijn cijfers sinds 2011. We merken dat huurders dankzij de mogelijkheid om binnen het pand te groeien (of te krimpen) toch lang blijven zitten.’’

Bron: vastgoedjournaal.nl

Harold Huijzer
Harold is je eerste aanspreekpunt bij FlexOffiZ wanneer je op zoek bent naar kantoorruimte. Hij heeft veel kennis van de kantorenmarkt en kan je dus als geen ander ondersteunen. Heb je misschien al een geschikte kantoorruimte op onze site gezien maar heb je nog vragen? Bel Harold! Bereikbaar via 020 572 01 53 of harold.huijzer@flexoffiz.nl

Harold Huijzer

Nick de Haan
Nick is Asset Manager, veel “on the road” in verband met bezichtigingen bij de verschillende vestigingen en tevens aanspreekpunt voor nieuwe FlexOffiZ vestigingen. Heb je vragen over onze vestigingen, wil je weten wat FlexOffiZ kan betekenen voor jou als huurder of vastgoedeigenaar? Bereikbaar via 020 572 01 35 of nick.dehaan@flexoffiz.nl

Nick de Haan

Volg ons via:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin