Over ons
Wij zijn succesvol geworden in het aanbieden en beheren van kantoorruimte mede dankzij de reeds opgedane kennis en het grote netwerk van Annexum anderzijds door continu de behoefte vanuit de markt te blijven volgen en hierop te anticiperen.

Wij verzorgen de perfecte match!
Of je vindt in ons bestaande aanbod de perfecte match of wij zoeken voor jou in ons eigen netwerk naar een oplossing.

Wij houden niet van leegstand
Wij zijn continu actief op zoek naar eigenaren van onroerend goed die met (tijdelijke) leegstand te maken hebben.

Jouw zoektocht eindigt bij ons
Wie zich als ‘zoekende’ aanmeldt houden wij op de hoogte van aanbod. Net zolang als nodig is om aan de behoefte aan een perfecte kantoorruimte met een flexibel contract te voldoen.
Sinds 2012
FlexOffiZ is opgericht in 2012 met het doel om oplossingen te bieden aan vastgoedeigenaren met een leegstandsprobleem en daarmee in te spelen op de groeiende behoefte om op een flexibele manier kantoorruimte te kunnen huren.
FlexOffiZ is ontstaan vanuit de groeiende behoefte aan meer flexibiliteit!
We bieden ondernemers, starters, zzp-ers maar ook grotere organisaties volledig ingerichte werkplekken met aanvullende services voor een all-in prijs. Dit houdt enerzijds flexibiliteit in de vorm van per maand opzegbare huurovereenkomsten en anderzijds flexibiliteit door altijd ruimte aan te bieden naar behoefte, als het ware een flexibele schil.
Visie
Het helpen van serieuze starters en sneller groeiers door het aanbieden van betaalbare kantoorruimte tegen flexibele voorwaarden.
Missie
Wij streven ernaar om de verwachtingen van onze huurders en eigenaren van vestigingen te overtreffen en hun vertrouwen te blijven winnen.
Wat doet FlexOffiZ voor jou?
Samen met jou kijken wij naar jouw behoefte qua kantoorruimte. Het draait om het bij elkaar brengen van jouw wensen en ambities en een geschikte locatie met flexibiliteit in huurtermijn. Wil je een eigen hoofdkantoor of een plek om onderweg te kunnen werken en ontmoeten? Door onze landelijke dekking is er altijd wel een FlexOffiZ-vestiging bij jou in de buurt.
Onderdeel van ABOG Vastgoed Wonen B.V.
In het najaar van 2022 is FlexOffIz overgenomen door ABOG met de ambitie om verder door te groeien als kantoor-operator.
Ons team

Lizetta van Coevorden
Eigenaar FlexOffiZ
Ik ben Lizetta van Coevorden, jouw nieuwe partner in het creëren van de perfecte werkomgeving. Ons kantoorconcept is ontworpen met jou in gedachten: laagdrempelig, plug and play, en vooral flexibel. Bij FlexOffiZ geloven we in transparantie en een no-nonsense mentaliteit. Geen gedoe met lange contracten of hoge borgsommen – wij bieden een flexibele opzegtermijn en een minimale borggarantie.
Als jouw aanspreekpunt sta ik altijd voor je klaar, zowel voor huurders als pandeigenaren. Mijn servicegerichte aanpak zorgt ervoor dat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: je werk. Bovendien werken we samen met CRMD, die onze backoffice waarneemt, zodat ik me kan focussen op jouw behoeften en wensen.
Bij FlexOffiZ ben je niet alleen een huurder; je bent een waardevolle partner. Sluit je aan bij onze community en ervaar de voordelen van een flexibele werkplek die helemaal bij jou past!
Bel: 085 007 1211

Kelly Hubner
Manager FlexOffiZ
Samen met Lizetta staat Kelly Hübner aan het roer van FlexOffiZ. Als manager is zij verantwoordelijk voor de marketing en zorgt ze ervoor dat FlexOffiZ continu in beweging blijft. Net als Lizetta is Kelly hét aanspreekpunt voor zowel huurders als pandeigenaren, waarbij ze met haar enthousiasme en expertise de juiste match weet te maken tussen ondernemers en kantoorruimtes. Met haar passie voor flexibel werken en haar scherpe oog voor mogelijkheden, helpt ze bedrijven aan een werkplek die écht bij hen past.;
Bel: 085 007 1211
Plan een bezichtiging
Laat het ons weten wanneer je een beschikbare kantoorruimte wilt komen bekijken. Samen bekijken wij dan de ruimte, de faciliteiten en de omgeving van jouw toekomstige kantoor,