Kantoorruimte verhuren
Heeft u leegstand in uw kantoorpand? Wenst u uw kantoorruimte te verhuren? FlexOffiZ is dé partij voor het tijdelijk genereren van een positief rendement. Wij komen graag eens kennis met u maken.

Wij zijn uw kantoordokter!
Kampt u met leegstand? Wij komen graag langs voor een kennismakingsgesprek. Daarna bekijken we samen wat de beste oplossing is in uw geval.

Ander bestemmingsplan?
Bent u bezig met het transformeren van uw pand naar een andere bestemming? Misschien kan FlexOffiZ in de tussentijd rendement genereren waar u direct mee kan investeren…

Single tenant!
FlexOffiZ neemt de volgende zaken voor u uit handen en ontzorgt hierbij bijna 100%: verhuur, administratie, facturatie, sales, marketing, relatiebeheer, etc.
Kantoorruimte verhuren
FlexOffiZ zorgt dat de leegstaande kantoorruimte weer gaat renderen door deze te verhuren aan ondernemers die voor korte of langere termijn een compleet ingericht kantoor willen huren.
Waarom verhuren via FlexOffiZ?
- Wij ontzorgen u in de volgende zaken: alle commerciële-, financiële- en administratieve taken nemen wij voor u uit handen.
- Wij zijn transparant en duidelijk in ons aanbod en onze communicatie.
- Wij zijn flexibel opzegbaar: we gaan een management overeenkomst aan van minimaal 6 maanden en daarna hanteren we een opzegtermijn van 3 maanden met u als eigenaar. Dus zodra u toch de gehele vloer wenst te verhuren aan 1 grote partij dan kan dat snel.
- Wij zullen altijd overwegen om, na een bepaalde tijd, vaste huurder te worden van de eigenaar.
- Bij succes kunt u er ook voor kiezen om de huurders na 1 jaar samenwerken zelf over te nemen.
- Wij hebben een groot netwerk in de ZZP en MKB wereld, en weten precies waar de wensen van deze markt liggen.
- Per kwartaal ontvangt u als eigenaar een rapport over de stand van zaken, niet alleen de huurinkomsten maar ook algemene informatie over aantal leads, klachten huurders, debiteuren, etc.
Lizetta over het verhuren via FlexOffiZ
Ons team

Lizetta van Coevorden
Eigenaar FlexOffiZ
Ik ben Lizetta van Coevorden, jouw nieuwe partner in het creëren van de perfecte werkomgeving. Ons kantoorconcept is ontworpen met jou in gedachten: laagdrempelig, plug and play, en vooral flexibel. Bij FlexOffiZ geloven we in transparantie en een no-nonsense mentaliteit. Geen gedoe met lange contracten of hoge borgsommen – wij bieden een flexibele opzegtermijn en een minimale borggarantie.
Als jouw aanspreekpunt sta ik altijd voor je klaar, zowel voor huurders als pandeigenaren. Mijn servicegerichte aanpak zorgt ervoor dat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: je werk. Bovendien werken we samen met CRMD, die onze backoffice waarneemt, zodat ik me kan focussen op jouw behoeften en wensen.
Bij FlexOffiZ ben je niet alleen een huurder; je bent een waardevolle partner. Sluit je aan bij onze community en ervaar de voordelen van een flexibele werkplek die helemaal bij jou past!
Bel: 085 007 1211

Kelly Hubner
Manager FlexOffiZ
Samen met Lizetta staat Kelly Hübner aan het roer van FlexOffiZ. Als manager is zij verantwoordelijk voor de marketing en zorgt ze ervoor dat FlexOffiZ continu in beweging blijft. Net als Lizetta is Kelly hét aanspreekpunt voor zowel huurders als pandeigenaren, waarbij ze met haar enthousiasme en expertise de juiste match weet te maken tussen ondernemers en kantoorruimtes. Met haar passie voor flexibel werken en haar scherpe oog voor mogelijkheden, helpt ze bedrijven aan een werkplek die écht bij hen past.;
Bel: 085 007 1211