BackOffiZ Support
Powered by ReMind Allround Office Support
BackOffiZ Support neemt je het werk uit handen
Starters en groeiers delen een ding: ze komen iedere dag weer tijd tekort. De onderstaande BackOffiZ Support diensten kunnen eraan bijdragen om en het probleem op te lossen en tegelijkertijd nog professioneler naar buiten te kunnen treden.
Telefoonservice
Met onze telefoonservice zorgen wij voor jouw bereikbaarheid. Wil je dat we de telefoon voor je aannemen, vragen beantwoorden, een bericht noteren of doorschakelen? Hoe we je het beste van dienst kunnen zijn, bepaal jij. Eén ding kan je van op aan: wij staan jouw klanten altijd te woord op een manier die past bij jouw organisatie.
Heb je behoefte aan financieel-administratieve ondersteuning? Wij kunnen onder meer de boekhouding, de facturatie, het debiteurenbeheer en de incassowerkzaamheden voor onze rekening nemen. Ook in het aanvragen en verantwoorden van subsidiegelden zijn we thuis.
Administratieve ondersteuning
Klantenservice
Je bent zo goed als je laatste klant. Klanttevredenheid is waar het om gaat. Het persoonlijk en servicegericht beantwoorden van klantvragen doen we dan ook met aandacht en plezier. Per email en/of telefoon. We kennen de inhoud en zijn een verlengstuk van je bedrijf. Ook verzorgen we klanttevredenheidsonderzoeken.
Wil je een event organiseren en zoek je ondersteuning in het voortraject en bij de ‘after service’? Dan kan dat geregeld worden. Wij versturen de uitnodigingen, informeren bezoekers en sprekers, zorgen voor de bedankjes achteraf en regelen alle andere ondersteunende werkzaamheden die nodig zijn om van jouw event een succes te maken.
Event Support
CRM Support
Wij geven invulling aan het CRM-traject van A tot Z. Zo zorgen wij ervoor dat jouw klantenbestand up-to-date is en je altijd over de meest relevante informatie beschikt over je klanten en prospects. Ook bewaken we dat leads op de juiste plek terechtkomen en dat tijdig de juiste vervolgacties plaatsvinden.
Hoe kunnen wij je ondersteunen?
Met ingang van 1 juni 2021 is de telefonische service mogelijk in alle vestigingen. Heb je interesse in één of meerdere diensten? Vul het formulier in en er wordt contact met je opgenomen.
ReMind brengt jaren ervaring met zich mee
Al enige tijd waren we op zoek naar een geschikte partner om onze dienstverlening uit te breiden met allround officesupport. In ReMind denken wij de ideale partner voor samenwerking te hebben gevonden.
ReMind is al meer dan 30 jaar actief en is uitgegroeid tot een bedrijf met 4 vestigingen: in Bussum, Hilversum, Baarn en Huizen, 14 vaste medewerkers en een flexibele schil van professionals. Ze werken voor ruim 200 organisaties, groot en klein, profit en non-profit, landelijk en internationaal.