FAQ
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over FlexOffiZ door huurders. Heb je nog een andere vraag? Bel ons dan gerust! Of gebruik gewoon het formulier onderaan deze pagina. Klik op de vraag voor het antwoord. De antwoorden kunnen direct gedeeld worden!
Over FlexOffiZ zelf:
Wie is FlexOffiZ?
In 2012 is FlexOffiZ ontstaan vanuit Annexum BV om te kunnen voorzien in de groeiende behoefte om op een flexibele manier kantoorruimte te kunnen huren en doeltreffende oplossingen te kunnen aanbieden voor het leegstand probleem in Nederland.
Wij zijn succesvol geworden in het aanbieden en beheren van kantoorruimte mede dankzij de reeds opgedane kennis en ons grote netwerk.
Vanaf het najaar 2022 is FlexOffiZ onderdeel geworden van ABOG Vastgoed Wonen B.V. voor een verdere doorgroei.
Wat kunnen jullie voor mij betekenen?
Wat onderscheidt FlexOffiZ van de concurrenten?
Bieden jullie ook hulp bij het vinden van een geschikte werkplek?
Hoeveel locaties hebben jullie beschikbaar?
Het aantal FlexOffiZ-vestigingen in continu in beweging bekijk onze pagina ‘Locaties‘ voor het actuele aanbod.
Waar vind ik het aanbod?
Op deze pagina vind u ons aanbod: https://flexoffiz.nl/locaties
Met betrekking tot het kantoor:
Zijn de kantoorruimtes ingericht?
Zijn er ook computers beschikbaar?
Is het ook mogelijk om de kantoorruimte zelf in te richten?
Voor wie is het handig?
Is het voor mij als starter handig?
Is het voor mij als ZZP-er handig?
Is het voor mij als MKB-er handig?
Is het voor mij als grote organisatie handig?
Met betrekking tot het huren:
Hoe lang zou het duren voor mij om een kantoorruimte te kunnen huren?
Kan ik maandelijks opzeggen?
Is het mogelijk dat ik op verschillende locaties tegelijk kan huren?
Als ik meerdere kantoorruimtes zou huren, moet ik dan ook verschillende contracten aangaan of valt dit onder één contract?
Kan ik de ruimte ook bezichtigen?
De prijs die ik op de site zie, is dat netto of bruto?
Moet ik ook borg betalen?
Wat zijn de kosten buiten de maandelijkse huurkosten?
Kan ik ook per week betalen?
Bij wie kan ik terecht als ik problemen heb binnen het pand? ( lekkage, wifi enz. )
Wat heb ik nodig om te kunnen huren via FlexOffiZ?
Krijg ik een vast contactpersoon?
Vijf redenen voor een FlexOffiZ kantoor
Al sinds 2012 houdt FlexOffiZ zich 24/7 bezig met het vinden en inrichten van kantoorruimtes: